Θεματική Κατηγορία: Διοίκηση και Οικονομία
Έναρξη Μαθημάτων: 10-02-2026
Μέθοδος εκπαίδευσης: Μικτή διδασκαλία
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Περίοδος αιτήσεων εγγραφών: Από 16-12-2025 έως 31/01/2026
- Έναρξη μαθημάτων: 10-02-2026
- Ώρες επιμόρφωσης: 80
- Τύπος πιστοποιητικού: Πιστοποιητικό επιμόρφωσης
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και οργανώνεται σε συνεργασία με την εταιρεία RevitUp.direct.
Επικοινωνία:
Επιστημονικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Μάρκος Κουργιαντάκης, mkourg@hmu.gr
Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΕΛΜΕΠΑ: kedivim@hmu.gr
- Επιστημονική ευθύνη: Μάρκος Κουργιαντάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
- Ακαδημαϊκή ευθύνη: Μάρκος Κουργιαντάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
-
Κόστος: Βασικό ποσό διδάκτρων χωρίς πιστοποίηση: 400€
Πιστοποίηση: +100€
Βασικό ποσό διδάκτρων με πιστοποίηση: 500€Εκπτώσεις:
Παρέχεται έκπτωση (-50€) στις ακόλουθες κατηγορίες εκπαιδευομένων:
- Early Booking: Όσες/-οι δηλώσουν τη συμμετοχή τους έως 10/1/2026
- Φοιτητές (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί) / απόφοιτοι ΕΛΜΕΠΑ
Περιγραφή Προγράμματος
Σκοπός Προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος Revenue Ready: Θεωρία & Πράξη είναι η κατανόηση από τις/τους καταρτιζόμενες/-ους των βασικών αρχών που σχετίζονται με τη διαχείριση εσόδων (revenue management) στις επιχειρήσεις, καθώς και η πρακτική εφαρμογή των σύγχρονων εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πεδίο αυτό.
Ομάδες ενδιαφερομένων
Το Πρόγραμμα Revenue Ready: Θεωρία & Πράξη απευθύνεται σε:
- Επιχειρηματίες, μέτοχους και ανώτατα στελέχη (π.χ. γενικούς διευθυντές) σε επιχειρήσεις φιλοξενίας
- Υφιστάμενα στελέχη διοίκησης των επιχειρήσεων φιλοξενίας στα τμήματα διαχείρισης εσόδων, πωλήσεων – κρατήσεων, μάρκετινγκ, κ.ά.
- Ενδιαφερόμενες/-ους για εργασία σε τμήματα διαχείρισης εσόδων, πωλήσεων – κρατήσεων και μάρκετινγκ σε μονάδες φιλοξενίας (ανέργους, στελέχη του τουρισμού από άλλες θέσεις εργασίας, κ.ά.)
- Φοιτητές/ σπουδαστές τουριστικών σπουδών
- Ελ. Επαγγελματίες/ αυτοπασχολούμενοι που συνδέονται με τον τουρισμό.
Κριτήρια επιλογής:
Τα ελάχιστα προσόντα για την επιλογή των υποψηφίων καταρτιζομένων είναι:
- Οι υποψήφιες/-οι πρέπει να είναι άνω των 20 ετών
- Οι υποψήφιες/-οι πρέπει να είναι απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (να διαθέτουν απολυτήριο Λυκείου)
Επιθυμητά προσόντα σε περίπτωση υπεράριθμων αιτήσεων:
- Επαγγελματική προυπηρεσία στον τουριστικό τομέα
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε οικονομικές, διοικητικές και τουριστικές σπουδές.
- Πτυχίο μετα-δευτεροβάθμιας (ΣΑΕΚ/ ΙΕΚ) εκπαίδευσης σε οικονομικές, διοικητικές και τουριστικές σπουδές.
Τόπος/Χώρος υλοποίησης
Οι δια ζώσης συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, στο Ηράκλειο.
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Το πρόγραμμα βοηθά τους επιμορφούμενους:
- να λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις και να κατανοήσουν το βασικό θεωρητικό υπόβαθρο στη διαχείριση εσόδων (revenue management).
- να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες/ ικανότητες για να μπορούν να εκτελέσουν άμεσα και στην πράξη τις βασικές εργασίες ενός/μιας Revenue Manager σε μια επιχείρηση φιλοξενίας (διαχείριση δυναμικότητας, τιμολόγηση, σχεδιασμό πωλήσεων, κ.ά.).
Με βάση τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτούν με την παρακολούθηση του προγράμματος, και ιδιαίτερα μετά την πιστοποίησή τους, οι εκπαιδευόμενες/-οι μπορούν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά́ τουλάχιστον ως Junior Revenue Managers, είτε ως στελέχη επιχειρήσεων φιλοξενίας, είτε ως αυτοαπασχολούμενοι στον τουρισμό.
Μεθοδολογία υλοποίησης του προγράμματος
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την υβριδική εκπαιδευτική μέθοδο (blended learning). Θα υλοποιηθούν δια ζώσης (και σε streaming) μόνο 8 εκπαιδευτικές ώρες, ενώ οι υπόλοιπες θα πραγματοποιηθούν εξ’ αποστάσεως με ψηφιακά μέσα, τόσο σύγχρονα, όσο και ασύγχρονα.
Τρόπος Αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των εκπαιδευομένων θα γίνεται με τη συμμετοχή σε εξ’ αποστάσεως εξέταση μέσω της πλατφόρμας e-class. H αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί με χρήση:
- ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών.
- ερωτήσεων ανοικτού τύπου που θα περιλαμβάνουν μελέτη περίπτωσης.
Στους καταρτιζόμενους που δεν επιτυγχάνουν στην εξ’ αποστάσεως εξέταση πιστοποίησης, θα αποδίδεται βεβαίωση παρακολούθησης.
Περίγραμμα
Το πρόγραμμα είναι συνολικής διάρκειας 80 ωρών, από τις οποίες οι 32 είναι σύγχρονη εκπαίδευση, και διαρθρώνεται σε 8 ενότητες (για κάθε ενότητα 4 ώρες σύγχρονης και 6 ώρες ασύγχρονης εκπαίδευσης).
|
Ονομασία ενότητας |
Εβδομάδα |
Μέθοδος υλοποίησης |
|
Ενότητα 1 Η αξία του Revenue Management Βασικές έννοιες |
1η |
Δια ζώσης & Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα, δια ζώσης και streaming: 4 ώρες · Ασύγχρονα, εξ’ αποστάσεως: 6 ώρες |
|
Ενότητα 2 Τοποθέτηση Ξενοδοχειακής Μονάδας με Βάση Πελάτες & Ανταγωνιστές Η πλευρά της Ζήτησης: Τμηματοποίηση & Τάσεις |
1η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 3 Σχεδιασμός Πωλήσεων Συμβόλαια και Διαχείριση Τμημάτων Πωλήσεων |
2η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 4 Στρατηγικές Τιμολόγησης Μέθοδοι & Δυναμική Τιμολόγηση μεμονωμένων πελατών, Δείκτες Απόδοσης |
3η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 5 Πρόβλεψη της Ζήτησης Αναζήτηση & Ανάλυση Δεδομένων |
3η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 6 Διαχείριση Δυναμικότητας Μη Τιμολογιακές Τεχνικές |
4η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 7 Marketing & Revenue Management Στρατηγική & Digital Μάρκετινγκ |
5η |
Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα: 4 ώρες · Ασύγχρονα: 6 ώρες |
|
Ενότητα 8 Βιωματικό Εργαστήριο Το RM στην Πράξη & Βιωματική Επανάληψη |
5η |
Δια ζώσης & Εξ’ αποστάσεως · Σύγχρονα, δια ζώσης και streaming: 4 ώρες · Ασύγχρονα, εξ’ αποστάσεως: 6 ώρες |
Επικοινωνία:
Επιστημονικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Μάρκος Κουργιαντάκης, mkourg@hmu.gr
Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΕΛΜΕΠΑ: kedivim@hmu.gr
